Bach Collegium Barcelona

Fundat l’any 2018 i dirigit per Pau Jorquera, el Bach Collegium Barcelona és una iniciativa professional que compta amb un cor i una orquestra especialitzats en la interpretació de la música antiga.

L’objectiu fonamental del BCB, alineat amb el de la Fundació BZM, és la difusió de la música de J.S.Bach a través de concerts que incloguin elements de proximitat entre la pròpia música, i el públic. La plantilla de cantants s’ha anat enriquint amb cantants professionals i noves veus joves i talentoses, moltes d’elles guanyadores de la Beca Bach, que atorga la fundació des de l’any 2014.

El juliol de l’any 2018 grava el seu primer disc per cor a capella Bach ist meine Freude!, amb motets de la família Bach.