BACHcelona

Festival Bach de Barcelona

El BACHCELONA és un projecte que neix el 2013 dins del marc la Fundació BZM (Bach zum mitsingen) amb la voluntat de divulgar la figura de Bach, sota la direcció de Daniel Tarrida. En la seva primera edició, durant tres dies més de 5.000 persones van participar de nombroses activitats i concerts lligats a la figura de J. S. Bach. Després del primer petit èxit aconseguit, el BACHCELONA va retornar els anys següents amb una programació cada vegada més àmplia i que ha servit per consolidar aquesta iniciativa cultural, que aquest any 2019 ha celebrat la seva  setena edició amb el que més el caracteritza: Bach des de totes les seves possibles vessants, formats i artistes que s’atreveixen a interpretar-lo des de perspectives inèdites. Un festival on tothom pot trobar la seva manera preferida d’escoltar Bach i deixar-se sorprendre!

Podeu consultar tota la informació i programació sobre el Festival BACHCELONA a www.bachcelona.com