Fundació BZM

AMB LA MÚSICA DE J.S. BACH

BACH ZUM MITSINGEN començà les seves activitats l'abril de 2011 amb la intenció de dur a terme el cicle integral de les cantates de J.S.Bach en format participatiu, iniciativa inèdita a Catalunya i dirigida a cantaires amb formació musical i experiència coral. El projecte també es caracteritza per respectar sempre la data litúrgica per la qual Bach va escriure cada cantata i per interpretar la música amb instruments barrocs i criteris històrics, interpretades a esglésies emblemàtiques, com la Basílica de Santa Maria del Mar o la Catedral de Girona, i en altres marcs com el Festival Bach de Toulouse Passe ton Bach d'abord o el Festival BACHCELONA, creat el juliol de 2013.

El projecte està format per un conjunt de músics i cantants professionals que fan possible oferir aquesta iniciativa. Els fundadors i directors del projecte són Pau Jorquera Bordonau i Daniel TarridaSugranyes.

La FUNDACIÓ BZM ha anat creixent i generant activitats al seu voltant i, de cara a 2020, seguim ampliant el projecte  de manera que BZM sigui un paraigua que cobreixi i pugui donar unitat a les 3 línies d’activitat que tenim previstes de cara al futur:

BECA BACH-Fundación SALVAT - Promoció de joves cantants solistes
BACHCELONA - Festival Bach de Barcelona